Data utworzenia: 13 grudzień 2018

Wójt Gminy Lichnowy ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. organizacyjnych, kadrowych i administracyjnych w Urzędzie Gminy Lichnowy w wymiarze pełnego etatu.

Wymagania niezbędne:

  • Obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: wyższe (ukończone lub kontynuowane) o profilu administracja,
  • doświadczenie zawodowe w latach – 2 lata, w tym min. 1 rok stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym, preferowane w administracji samorządowej na stanowisku urzędniczym,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu procedury administracyjnej (Kodeks postępowania administracyjnego), ustroju samorządu gminnego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych,

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych Windows, MS Office, Excel,

Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:

  1. Dokonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą sekretariatu Urzędu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  2. Obsługa Rady Gminy i Komisji Rady Gminy
    • protokołowanie posiedzeń Komisji i Rady,
    • przygotowywanie pod względem organizacyjnym posiedzeń Komisji i Rady, dostarczanie zawiadomień o terminach posiedzeń wraz z projektami uchwał.
  3. Prowadzenie biblioteki zakładowej.
  4. Nadzór nad mieniem ruchomym i nieruchomym Urzędu.
  5. Nadzór nad utrzymaniem porządku i estetyki w budynku Urzędu oraz na terenie posesji wokół Urzędu.
  6. Planowanie rocznych dochodów i wydatków rzeczowych Urzędu.
  7. Zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu na cele administracyjne.
  8. Realizacja określonych w planie rzeczowym Urzędu zakupów materiałów trwałych i nietrwałych, usług materialnych i niematerialnych oraz czuwanie nad racjonalną i oszczędną gospodarką środkami rzeczowymi.
  9. Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem mienia w Urzędzie (ubezpieczenie mienia).
  10. Zamawianie prasy oraz książek do biblioteki zakładowej.
  11. Zamawianie oraz prowadzenie rejestrów: pieczęci i urządzeń biurowych.
  12. Zlecanie okresowych konserwacji urządzeń biurowych.
  13. Gospodarka drukami, formularzami i sprzętem biurowym.
  14. Gospodarka odzieżą ochronną.
  15. Nadzorowanie i rozliczanie z wykonywanych obowiązków pracowników obsługi Urzędu.
  16. Współdziałanie z organami ścigania i wymiarem sprawiedliwości w zakresie administrowania wykonania kary grzywny zamienionej na pracę społecznie użyteczną.
  17. Administrowanie wykonania prac społecznie użytecznych wykonywanych przez bezrobotnych w ramach porozumień podpisywanych ze starostą.
  18. Sprawy bezrobocia na terenie gminy.
  19. Prowadzenie kadr pracowników zatrudnionych w ramach aktywnych form zwalczania bezrobocia oraz stażystów, w szczególności:
    • prowadzenie akt osobowych i pełnej dokumentacji kadrowej w/w pracowników,
    • uaktualnianie dokumentacji instruktażowej bhp i szkoleń stanowiskowych,
    • przygotowanie dokumentacji dla pracowników odchodzących na emeryturę i rentę,
    • przydzielanie i egzekwowanie stosowania przez pracowników odzieży roboczej,
    • środków ochrony indywidualnej oraz środków czystości,
    • organizowanie szkoleń stanowiskowych.
  20. Prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych Urzędu.
  21. Prowadzenie archiwum zakładowego.
  22. Prowadzenie ewidencji pojazdów (rozliczanie kart drogowych, zużycia paliwa, zlecenia na wyjazdy itp.).
    • Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bhp i p.poż w Urzędzie, w tym:
    • przestrzeganie praw i obowiązków pracowników w zakresie bhp,
    • prowadzenie ewidencji wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
    • profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami,
    • nadzoru i kontroli warunków pracy,
    • nadzór nad przydzielaniem i egzekwowanie stosowania przez pracowników odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej,
    • organizacji pracy i stanowisk pracy,
    • eliminacji źródeł czynników niebezpiecznych i szkodliwych w pracy,
    • dbania o stan techniczny pomieszczeń stałej pracy ( z uwzględnieniem wysokości, powierzchni, oświetlenia, wentylacji i ogrzewania pomieszczeń),
    • utrzymanie estetyki i prawidłowego stanu technicznego pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
    • organizowanie szkoleń wstępnych i nadzór nad organizacją szkoleń okresowych,
    • motywowanie pracowników do bezpiecznych zachowań w procesach pracy,
    • zapewnienie ochrony przeciwpożarowej ( w tym m.in. eksploatacja sprzętu p.poż, oznakowanie i wyznaczanie dróg ewakuacyjnych),
    • analizy i oceny zagrożeń czynnikami szkodliwymi dla zdrowia, uciążliwymi i niebezpiecznymi.

 

Pliki do pobrania:

 

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. czwartek, 13 grudzień 2018 15:28 Jarosław Grochowski