Sekretarz Gminy Lichnowy
I Piętro, pokój Nr 4
- Rejestr uchwał Rady Gminy Lichnowy.
- Rejestr zarządzeń Wójta Gminy Lichnowy.
- Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw.
- Rejestr skarg i wniosków.
- Rejestr interpelacji i zapytań radnych.
- Rejestr kontroli.
- Rejestr umów.
- Rejestr aktów prawa miejscowego.
- Rejestr wniosków o wszczęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
- Rejestr wydanych aktów mianowania.
- Rejestr gminnych instytucji kultury.
- Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
- Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Lichnowy.
- Rejestr pracowników dopuszczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
- Rejestrów wypadków pracowników, rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby, rejestr szkoleń bhp.
- Dziennik korespondencji dokumentów niejawnych.
- Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów niejawnych.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ochronie informacji niejawnych.
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i opłat
II Piętro, pokój Nr 19
- Rejestr sprzedaży na podstawie Faktur VAT (miesięczny).
- Rejestr zakupu na podstawie Faktur VAT (miesięczny).
- Rejestr wezwań do zapłaty opłaty adiacenckiej.
- Rejestr wezwań do zapłaty należności pieniężnych gminy Lichnowy mających charakter cywilnoprawny.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
II Piętro pokój Nr 20
- Rejestry opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Rejestr upomnień.
- Rejestr tytułów wykonawczych.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
II piętro, pokój nr 13
- Rejestr wydanych zaświadczeń.
- Rejestr odroczeń.
- Rejestr umorzeń.
- Imienny rejestr wymiarowy.
- Rejestr przypisów - wymiar główny (osoby fizyczne).
- Rejestr przypisów-odpisów dodatkowych (osoby fizyczne).
- Rejestr przypisów - wymiar główny (osoby prawne).
- Rejestr przypisów-odpisów dodatkowych (osoby prawne).
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i opłat
II Piętro, pokój Nr 13
- Rejestr zaświadczeń.
- Rejestr upomnień.
- Rejestr tytułów wykonawczych.
- Rejestr hipotek.
- Rejestr wpłat inkasentów.
- Rejestr wniosków i decyzji o zwrot podatku akcyzowego.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego
I Piętro, pokój nr 10
- Rejestr zamówień podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych.
- Rejestr zamówień niepodlegających ustawie Prawo zamówień publicznych.
- Rejestr umów wynikających z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
I Piętro, pokój Nr 8
- Rejestr decyzji na lokalizację zjazdu lub przebudowę zjazdu.
- Rejestr decyzji o zajęciu pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogowym.
- Rejestr decyzji o umieszczeniu w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.
- Rejestr decyzji o zajęciu pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam.
- Rejestr decyzji o zajęciu pasa drogowego na prawach wyłączności.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami i odpadami komunalnymi
I Piętro, pokój Nr 7
- Rejestr decyzji w sprawie naliczenia opłaty adiacenckiej.
- Rejestr decyzji w sprawie umorzenia opłaty adiacenckiej.
- Rejestr decyzji w sprawie umorzenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Rejestr decyzji w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Rejestr decyzji w sprawie rozłożenia na raty zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Rejestr użytkowników wieczystych.
- Rejestr najemców lokali mieszkalnych.
- Rejestr dzierżawców gruntów komunalnych i ogródków przydomowych.
- Rejestr najemców lokali użytkowych.
- Rejestr faktur VAT – energia, woda w mieszkaniach komunalnych.
- Rejestr czynszów za lokale mieszkalne zwolnione z podatku VAT.
- Rejestr deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej oraz ochrony środowiska i rolnictwa
I Piętro, pokój Nr 7
- Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia.
- Rejestr decyzji o czasowym odebraniu właścicielowi lub opiekunowi zwierzęcia.
- Rejestr zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów.
- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Sposób udostępniania: w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o cenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. Nr 199, poz.1227 ze zm.)
- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania nieczystości płynnych od właścicieli nieruchomości.
Sposób udostępniania: w trybie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( art.7ust.6 ustawy ).
- Rejestr deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Lichnowy.
- Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków i zbiorników bezodpływowych.
- Gminna ewidencja zabytków.
Poz.11 udostępniana jest na podstawie ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. z 2003r., Nr 162, poz.1568 ). Dane z pozostałych rejestrów i ewidencji udostępnia się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Parter, pokój Nr 1
- Rejestr mieszkańców.
Sposób udostępniania danych : w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
- Rejestr zamieszkania cudzoziemców.
Sposób udostępniania danych : w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
- Rejestr wyborców.
Sposób udostępniania danych z rejestrów z poz.3: w trybie ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy.
- Rejestr decyzji o zmianie imienia i nazwiska.
- Rejestr osób podlegających kwalifikacji wojskowej oraz rejestr osób poszukiwanych, którzy nie zgłosiły się na kwalifikację wojskową.
Sposób udostępniania danych z rejestrów poz.4 i 5 : w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
- Akta stanu cywilnego:
- akta urodzeń
- akta małżeństw
- akta zgonów
- skorowidze do akt urodzeń
- skorowidze do akt małżeństw
- skorowidze do akt zgonów
- akta zbiorcze dot. urodzeń
- akta zbiorcze dot. małżeństw
- akta zbiorcze dot. zgonów
Sposób udostępniana danych z rejestrów : Zgodnie z art.79 i 83 ustawy z dnia 29 września 1986r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( tj. ) z akt stanu cywilnego wydaje się odpisy zupełne i skrócone oraz zaświadczenia o dokonanych w aktach wpisach lub ich braku. Odpisy i zaświadczenia wydaje się na wniosek sądu lub innego organu państwowego, osoby, której stan cywilny został w kacie stwierdzony, jej wstępnego, zstępnego, rodzeństwa, małżonka lub przedstawiciela ustawowego. Odpisy i zaświadczenia mogą być również wydawane na wniosek innych osób niż w/w, jeżeli wykażą w tym interes prawny oraz na wniosek organizacji społecznej, jeżeli jest to uzasadnione celami statutowymi takiej organizacji i gdy przemawia za tym interes społeczny.
- Archiwalne księgi meldunkowe mieszkańców ,kartoteki osobowe mieszkańców.
Sposób udostępniania danych: w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
- Ewidencja działalności gospodarczej – obecnie prowadzona przez Ministra Gospodarki – dostęp internetowy pod adresem www.firma.gov.pl
- Ewidencja wydanych i unieważnionych dowodów osobistych.
Od 01.01.2015r. obsługa dowodów osobistych jest prowadzona w RDO bez udziału gminnej ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych. Jednakże lokalne rejestry GEWiUDO będą przez Urząd Gminy Lichnowy utrzymane jeszcze przez jakiś czas do czasu sprawnego wdrożenia nowego rozwiązania informatycznego.
- Rejestr dowodów osobistych w ramach Systemu Rejestrów Państwowych – prowadzony w aplikacji ŹRÓDŁO.
- Rejestr PESEL w ramach Systemu Rejestrów Państwowych – prowadzony w aplikacji ŹRÓDŁO.
- Baza Usług Stanu Cywilnego w ramach Systemu Rejestrów Państwowych – prowadzony w aplikacji ŹRÓDŁO.
Sposób udostępniania danych z poz.13.14.15 : w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. społeczno-administracyjnych, oświaty i promocji gminy
I piętro, pokój Nr 9
- Rejestr spełnienia obowiązku nauki.
- Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Rejestr wydanych zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych.
- Rejestr organizacji pozarządowych.
- Wykaz wydanych Kart Dużej Rodziny.
- Wykaz Uczniowskich Klubów Sportowych i klubów nieprowadzących działalności gospodarczej.
- Wykaz wydanych decyzji w sprawie dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianego pracownika.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. obrony cywilnej, bezpieczeństwa publicznego i promocji gminy
I piętro, pokój Nr 9
- Rejestr oprogramowania stosowanego w Urzędzie Gminy Lichnowy, w tym rejestr oprogramowania zawierającego dane osobowe.
- Rejestr badań członków OSP.
- Rejestr przeszkolonych członków OSP.
- Rejestr wykonanych świadczeń rzeczowych.
- Rejestr wykonanych świadczeń osobistych.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Stanowisko ds. organizacyjnych, kadrowych i administracyjnych
I piętro, pokój Nr 2
- Rejestr delegacji służbowych.
- Rejestr pieczęci urzędowych oraz pieczątek.
- Rejestr zakupionych książek, publikacji.
- Rejestr kart drogowych samochodu służbowego.
- Rejestr korespondencji.
- Archiwum zakładowe.
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. W przypadku rejestrów i ewidencji „osobowych” udostępnianie danych odbywa się z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.