Wykaz prowadzonych rejestrów
Rejestry, ewidencje, archiwa
Zastępca Wójta Gminy Lichnowy
tel. 55 271-27-23 wew. 113
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępnienia |
1. |
Rejestr gminnych instytucji kultury |
Art.14 ust.1 ustawy z dnia 25.10.1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26.01.2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ |
Sekretarz Gminy Lichnowy
tel. 55 271-27-23 wew. 113
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępnienia |
1. |
Rejestr uchwał Rady Gminy Lichnowy |
Rozporządzenie Prezesa rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ |
2. |
Rejestr zarządzeń Wójta Gminy Lichnowy |
Rozporządzenie Prezesa rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ |
3. |
Rejestr skarg i wniosków |
Rozporządzenie Prezesa rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
4. |
Rejestr petycji |
Art.8 ustawy z dnia 11.07.2014 r. o petycjach ( t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.870) |
Jawny – dostępny na stronie internetowej gminy i TUTAJ |
5. |
Rejestr interpelacji i zapytań radnych |
Art. 24 ust.7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.713) |
Jawny – dostępny TUTAJ |
6. |
Rejestr kontroli |
Rozporządzenie Prezesa rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej |
7. |
Rejestr umów |
Rozporządzenie Prezesa rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
8. |
Ewidencja wniosków o udostępnienie informacji publicznej |
Zarządzenie Nr 152/2011 Wójta Gminy Lichnowy z dnia 30.11.2011 r. w sprawie zasad i trybu publikowania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lichnowy |
Dostępna na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
9. |
Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
10. |
Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych |
art.28 ust.3 pkt b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn.27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych); Zarządzenie Nr 55/2018 Wójta Gminy Lichnowy z dnia 20.07.2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Lichnowy |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
11. |
Rejestr wypadków przy pracy, zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby |
§ 16 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 01.07.2009 r. w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy ( Dz.U. z 2009r., poz.870) oraz art.235 § 4 Kodeksu pracy |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
12. |
Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Lichnowy |
art.30 ust.1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn.27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) |
Rejestr jest udostępniany na żądanie organu nadzorczego |
13. |
Rejestr kategorii czynności przetwarzania danych osobowych |
art.30 ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn.27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) |
Rejestr jest udostępniany na żądanie organu nadzorczego |
Stanowisko ds. organizacyjnych, kadrowych i administracyjnych
tel. 55 271-27-23
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępnienia |
1 |
Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
2 |
Ewidencja delegacji służbowych |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępna na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
3 |
Rejestr archiwum zakładowego, wykaz spisów zdawczo-odbiorczych |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
4 |
Rejestr zakupionych książek |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych
|
5 |
Rejestr druków ścisłego zarachowania (kart drogowych ) |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
6 |
Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisków |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. z 2011r., Nr 14, poz.67) |
Dostępna na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
Referat Rozwoju Gospodarczego
Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego
tel. 55 271-27-23 wew. 115
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępnienia |
1. |
Rejestr zamówień podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych |
Ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych |
w trybie ustawy z dnia |
2. |
Rejestr zamówień niepodlegających ustawie Prawo zamówień publicznych |
Ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych |
w trybie ustawy z dnia |
3. |
Rejestr umów wynikających z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne |
Ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych |
w trybie ustawy z dnia |
4. |
Rejestr wydanych zezwoleń komunikacyjnych |
Ustawa z dnia 06.09.2001 r. transporcie drogowym |
w trybie ustawy z dnia |
Referat Rozwoju Gospodarczego
stanowisko ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
tel. 55 271-27-23 wew. 128
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępnienia |
1. |
Rejestr zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych.
|
ustawa z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020 r., poz. 470) |
w trybie ustawy z dnia |
Referat Rozwoju Gospodarczego
stanowisko ds. gospodarki przestrzennej oraz ochrony środowiska i rolnictwa oraz gospodarki nieruchomościami oraz odpadami komunalnymi
tel. 55 271-27-23 wew. 117
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępnienia |
1. |
Rejestr decyzji w sprawie naliczenia opłaty adiacenckiej |
ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
2. |
Rejestr decyzji w sprawie umorzenia opłaty adiacenckiej |
ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
3. |
Rejestr decyzji w sprawie umorzenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
4. |
Rejestr decyzji w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
5. |
Rejestr decyzji w sprawie rozłożenia na raty zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
6. |
Rejestr użytkowników wieczystych |
ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
7. |
Rejestr najemców lokali mieszkalnych |
ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
8. |
Rejestr dzierżawców gruntów komunalnych i ogródków przydomowych |
ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
9. |
Rejestr najemców lokali użytkowych |
ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
10. |
Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. |
Art. 67 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
11. |
Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Art. 57 ust. 2 ustawy o planowaniu przestrzennym |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
12. |
Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie |
rozporządzenie w sprawie wzoru oraz zawartości i układu publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie (Dz. U. 2010 Nr 186 poz. 1249) |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ
|
13. |
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. |
art. 9b, ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ
|
14. |
Rejestr zezwoleń w zakresie odbierania nieczystości płynnych od właścicieli nieruchomości.
|
Art. 7 ust. 6b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ
|
15. |
Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Lichnowy.
|
Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
16. |
Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków
|
art.3 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
17. |
Ewidencja zbiorników bezodpływowych
|
art.3 ust.3 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach |
dostępny na wniosek w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem rygorów w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych |
18. |
Gminna ewidencja zabytków
|
art. 22 ust. 4 oraz art. 5 pkt 1 Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ
|
Referat Finansowo- Budżetowy
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i opłat
tel. 55 271-27-23 wew. 124
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępniania |
1. |
Ewidencja wysłanych upomnień |
Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz. U. 2020, poz. 1427 z późn. zm.) |
Rejestr chroniony ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 ze zm.) |
2. |
Ewidencja wysłanych tytułów wykonawczych |
Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz. U. 2020, poz. 1427 z późn. zm.)
|
Rejestr chroniony ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 ze zm.) |
3. |
Ewidencja wydanych zaświadczeń |
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (t.j. Dz.U. 2020 r. poz.730) |
Rejestr chroniony tajemnicą skarbową |
4. |
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w rolnictwie |
Art. 37 ust 1 pkt 2 lit. g ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. 2019 poz. 869 ze zm.) |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ |
Referat Finansowo- Budżetowy
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
Tel. 55 271-7-23 wew. 124
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępniania |
1. |
Rejestry podatkowe, ewidencje i wykazy |
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2019, poz. 1170),
|
Rejestr chroniony ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 ze zm.) |
2. |
Ewidencja wydanych zaświadczeń |
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2020 poz. 256 ze zm.) |
Rejestr chroniony tajemnicą skarbową |
3. |
wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł |
Art. 37 ust 1 pkt 2 lit. f ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. 2019 poz. 869 ze zm.) |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są TUTAJ |
Referat Finansowo – Budżetowy
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i opłat
Tel. 55 271-27-23 wew. 119
Lp.
|
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji
|
Sposób udostępnienia |
1. |
Rejestr sprzedaży VAT (miesięczny) |
Art.109 ust.3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2020, poz.1106 z późn. zm.) |
Rejestr chroniony tajemnicą skarbową |
2. |
Rejestr zakupów VAT (miesięczny) |
Art.109 ust.3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2020, poz.1106 z późn. zm.) |
Rejestr chroniony tajemnicą skarbową |
3. |
Rejestr zakupów inwestycyjnych VAT (miesięczny) |
Art.109 ust.3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2020, poz.1106 z późn. zm.) |
Rejestr chroniony tajemnicą skarbową |
4. |
Rejestr wezwań do zapłaty opłaty adiacenckiej |
Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. 2020, poz.1427) |
Rejestr chroniony ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.) |
5. |
Rejestr tytułów wykonawczych |
Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. 2020, poz.1427) |
Rejestr chroniony ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.) |
6. |
Rejestr wezwań do zapłaty należności pieniężnych gminy Lichnowy mających charakter cywilnoprawny |
Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny |
Rejestr chroniony ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.) |
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
tel. 55 271-27-23 wew. 125
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępniania |
1. |
Rejestr wysłanych upomnień |
Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. 2020, poz. 1427 z późn. zm.) |
Rejestr chroniony ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 ze zm.) |
2. |
Rejestr wysłanych tytułów wykonawczych |
Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. 2020, poz. 1427 z późn. zm.)
|
Rejestr chroniony ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 ze zm.) |
Samodzielne stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego,
działalności gospodarczej, kultury i sportu
tel. 55 271-27-23 wew. 116
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępnienia |
1. |
Rejestr wykonanych świadczeń osobistych |
§ 20 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5.10.2004 r w sprawie świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz. U. nr 229, poz. 2307 ze zm.) |
Udostępnione na wniosek. Dane osobowe podlegają ochronie na zasadach określonych w ustawie z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych |
2. |
Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń osobistych |
§ 20 ust. 2. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5.10.2004 r. w sprawie świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz. U. nr 229, poz. 2307 ze zm.) |
Udostępnione na wniosek. Dane osobowe podlegają ochronie na zasadach określonych w ustawie z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych |
3. |
Rejestr wykonanych świadczeń rzeczowych |
§ 41 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3.08.2004 r. w sprawie świadczeń rzeczowych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz. U. nr 181, poz. 1872 ze zm) |
Udostępnione na wniosek. Dane osobowe podlegają ochronie na zasadach określonych w ustawie z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych |
4. |
Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń rzeczowych |
§ 41 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3.08 2004 r. w sprawie świadczeń rzeczowych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz. U. nr 181, poz. 1872 ze zm.) |
Udostępnione na wniosek. Dane osobowe podlegają ochronie na zasadach określonych w ustawie z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych |
5. |
Ewidencja innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie nie będących obiektami hotelarskimi |
art. 38 ust. 3 Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych
|
Udostępnione na wniosek. Dane osobowe podlegają ochronie na zasadach określonych w ustawie z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych |
6. |
Ewidencja osób posiadających dostęp do informacji niejawnych |
art. 15 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. |
Zgodnie z art. 73 ust. 3 ustawy dostęp do danych z wykazu prowadzonego przez pełnomocnika ochrony jest ograniczony |
Urząd Stanu Cywilnego
Tel. 55 271-27-23 wew. 111
Lp. |
Nazwa rejestru, ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru, ewidencji |
Sposób udostępniania |
1. |
Rejestr mieszkańców (w tym cudzoziemców zamieszkałych na terenie gminy) |
ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn,. zm.) |
Na podstawie ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności oraz dane liczbowe w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych |
2 |
Rejestr wyborców |
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy ( tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1319
Rozporządzenia MSWiA z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (tekst jedn. Dz.U. 2017 poz. 1316 z późn. zm.) |
Na podstawie Rozporządzenia MSWiA z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (tekst jedn. Dz.U. 2017 poz. 1316 z późn. zm.) oraz dane ilościowe w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych |
3 |
Rejestr dowodów osobistych |
Prowadzony w systemie teleinformatycznym. Utrzymanie i rozwój rejestru zapewnia minister właściwy do spraw informatyzacji |
na podstawie ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych |
4 |
Rejestr PESEL |
Prowadzony w systemie teleinformatycznym. Utrzymanie i rozwój rejestru zapewnia minister właściwy do spraw informatyzacji |
Na podstawie ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności |
5 |
Rejestr osób podlegających kwalifikacji wojskowej oraz rejestr osób poszukiwanych, którzy nie zgłosili się na kwalifikację |
ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz.U. 2021 poz. 372)
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2009 r. w sprawie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej (tekst jedn. Dz.U. 2015 poz. 991 z późn. Zm.) |
dane liczbowe w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych |
6 |
Rejestr stanu cywilnego |
Prowadzony w systemie teleinformatycznym. Utrzymanie i rozwój rejestru stanu cywilnego, zapewnia minister właściwy do spraw informatyzacji |
Z rejestru stanu cywilnego Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego wydaje odpisy i zaświadczenia na podstawie ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego |
7 |
Rejestr decyzji o zmianie imienia i nazwiska |
Ustawa z dnia 17 października 2008 r. o zmianie imienia i nazwiska (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. z późń. Zm.) |
dane liczbowe w trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych |
8 |
Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
|
Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi |
W trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych |
9 |
Rejestr żłobków i klubów dziecięcych |
Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 |
Rejestr upubliczniony; dane z rejestru dostępne są pod adresem: TUTAJ
|
10 |
Wykaz wydanych Kart Dużej Rodziny |
Ustawa z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny |
W trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych |
11 |
Rejestr spełnienie obowiązku nauki |
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe |
W trybie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych |
12 |
Wykaz wydanych decyzji w sprawie dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianego pracownika |
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe |
W trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych |