Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatorów do spraw dostępności w Gminie Lichnowy
Wójt Gminy Lichnowy, na podstawie zarządzenia Nr 68/2020 z dnia 28 września 2020 r., wyznaczył koordynatorów ds. dostępności w Urzędzie Gminy Lichnowy
Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz.U. z 2019 r., poz.1696), do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Lichnowy,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Lichnowy;
- monitorowaniem działalności Urzędu Gminy Lichnowy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynatorzy ds. dostępności będą łączyli nowe zadania z dotychczasowymi obowiązkami działając - tak jak do tej pory - w strukturze Urzędu Gminy Lichnowy.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej – Anna Kunkel
adres do korespondencji: Urząd Gminy Lichnowy ul. Tczewska 6 82-224 Lichnowy
telefon: 55 271-27-23 wew.113
e-mail: sekretarz@lichnowy.pl
Koordynator ds. dostępności cyfrowej – Igor Szczuchniak
adres do korespondencji: Urząd Gminy Lichnowy ul. Tczewska 6 82-224 Lichnowy
telefon: 55 271-27-23 wew.123
e-mail: informatyk@lichnowy.pl